Wednesday 8 March 2017

PEMBANTU RUMAH LELAKI

Hubungi saya di talian 019-3844300 untuk mendapatkan permit maid secara JP Visa.

Baru-baru ini seorang kawan perempuan meminta pertolongan saya untuk mencarikan beliau seorang pembantu rumah lelaki untuk membantu menguruskan suaminya yang kena strok. Kebetulan pula pada masa itu saya berada di Indonesia jadi setelah bertanyakan kepada beberapa orang bekas pekerja saya, ada seorang pekerja lelaki yang sanggup untuk menjadi pembantu rumah.

Mungkin ramai yang tidak tahu bahawa permit untuk pembantu rumah bukan hanya untuk perempuan tetapi lelaki juga boleh dijadikan pembantu rumah. Tetapi jumlah lelaki yang menjadi pembantu rumah adalah rendah. Biasanya permohonan untuk pembantu rumah lelaki diluluskan hanya sekiranya ada keperluan seperti untuk menjaga pesakit yang memerlukan kekuatan seorang lelaki. Pesakit boleh terdiri daripada lelaki ataupun perempuan. Majikan perlu tunjukkan sebab kepada pihak imigresen kenapa mahu gunakan lelaki sebagai pembantu rumah.

Selain itu gaji pembantu rumah lelaki juga biasanya lebih tinggi sekitar RM1200-1600 sebulan.

Sekiranya anda perlukan pembantu rumah lelaki boleh hubungi saya. Insya Allah saya akan cuba bantu.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan permit yang sah untuk maid anda, atau anda ingin mendapatkan permit untuk maid yang kedua/ketiga, maid yang tinggal lebih masa, maid yang lebih/kurang umur, sila hubungi saya di talian 019-3844300 atau boleh juga whatsapp saya di nombor yang sama.

Saya juga ada membekal pembantu rumah dari Indonesia. Sekiranya berminat boleh hubungi saya di talian 019-3844300.

pembantu rumah, pembantu indonesia, indonesia maid, indonesian maid, permit pembantu rumah, jp visa, calling visa, pembantu rumah indonesia, FOMEMA, fomema checkup, pre-fomema checkup, bibik, kemas rumah, bibik kemas rumah, jaga anak, bibik jaga anak, bibik indon, maid lelaki, pembantu rumah lelaki, maid online, sistem maid online, overstay, maid overstay, maid kedua, pembantu rumah kedua, maid lebih umur, maid kurang umur, pembantu lebih umur, pembantu kurang umur, fomema unsuitable, gagal fomema

No comments:

Post a Comment